Jump to content
Premed 101 Forums

TFI Deadline


Recommended Posts

Salut tout le monde, je me demandais si des étudiants anglo savaient quand la date limite pour prendre / soumettre les résultats du tfi est pour l'automne 2021. Un site dit que cela doit être fait 18 mois avant le début des cours, mais quand je vérifie mon centre étudiant, il dit que J'ai besoin de fournir mon tfi comme l'une de mes tâches. Une autre partie du site Web indique que la date est prévue pour le 16 novembre. Je suis donc un peu confus au sujet des délais, car je supposais que j'avais jusqu'au début des cours pour soumettre les résultats. Merci d'avance!

Hey everyone I was wondering if any anglo students knew when the deadline to take/ submit the tfi results are for fall 2021. One site says that it has to be done 18 months before start of classes but when I check my student center it says that I need to provide my tfi as one of my tasks. Is this something that has to be done to get an interview or can I upload it after? Another part of the website says it’s due on November 16 so I’m a little confused about timelines as I assumed that I had until the start of classes to submit the results. Thanks in advance!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...