Jump to content
Premed 101 Forums

Mcgill - Liste D'attente/ Waiting List


studenten

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

I'm 2 spots away of getting in... Don't want to lose hope :( do you think it could still happen ?

Thank u

 

Orientation starts next week, by then they will find out if anyone does not show up. That will be your best chance. Keep your phone on, check your minerva and check your email regularly from the 25th to the 31st. I don't know how they contact people when it is such short notice. You never know. Wish you the best!

Link to comment
Share on other sites

Ahaha j'ai pensé que tu étais enclin à aller à McGill Med-P selon tes postes antérieurs, bravo pour ton acceptation en médecine!!!!

Les 2 écoles sont très bonnes! Je trouve que la prémed a UdM est plus chargée qu'à celle de McGill (la premed à McGill pour les anglophones, c'est vraiment très relaxe); mais la prémed à UdM te prépare mieux pour la médecine (à mon humble avis)

Le nouveau CHUM est en construction et il est beau! (Glen aussi)

You make someone very happy today!

J'ai été acceptée à UdeM! :D J'ai desisté de McGill Med-P (surtout parce qu'à UdeM on est direct à la Faculté de méd et non dans la Faculté de sciences, et aussi parce que le contenu de pré-med a udem est 100% médecine). Je sentais que je serais mieux préparé à UdeM personellement. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...