DentistWannaBe Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 Anyone know when should I expect receiving Nov DAT score in our mail? Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dentin Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 Anyone know when should I expect receiving Nov DAT score in our mail? Thanks! Haha, so you waiting for Santa Claus:) Dude, I believe around mid december. Anyone correct me if I am wrong on that. dentin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dwayner2 Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 yeah i got mine right around christmas....20th ish Link to comment Share on other sites More sharing options...
sloken Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 I got mine 1-2 weeks before christmas last year Link to comment Share on other sites More sharing options...
fishyfish Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 I got mine on Dec 31 last year Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.