Jump to content
Premed 101 Forums

Acceptation/Refus/Liste d'attente 2009


Réponse  

1 member has voted

  1. 1. Réponse

    • Accepté
      4
    • Liste d'attente
      2
    • Refusé
      3


Recommended Posts

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Bien ça fait pas très changement de certains enseignants au Cégep, ça fait deux mois et demie que j'attends certaines corrections... :D CÉGEP en plus, c'est pas si compliqué pourtant à corriger, c'est pas une thèse de post-doc!

Link to comment
Share on other sites

"C'est terrible[...], je suis à la fois désespéré et horriblement heureux. C'est très agréable d'avoir envie de quelque chose à ce point-là."

 

Boris Vian, L'Écume des jours.

 

Je sais pas trop. Peut-être qu'un jour, avec le recul, je pourrai dire mois aussi que ce fut agréable... :confused: En attendant... :eek:

Link to comment
Share on other sites

Pas de panique, seulement 19 jours à attendre. Et, pour les réponses de Laval, j'ai relu les messages de l'an passé: les résultats étaient sur Adage le 15 à minuit pile. Donc, techniquement, il ne reste que 18 jours, 8 heures et 13 minutes :P

Link to comment
Share on other sites

 

hahahaha je les mis ds mes favoris ....

 

De plus, pour ce qui est de Montréal. Les réponses vont sortir le 15 sur mon portail, parcontre la mise à jour devrait apparaître une semaine avant....Donc Peut qu'on lieu de 19 jours c'est plutot 12 jours ???:confused:

Link to comment
Share on other sites

I like more the E92 M3, Im not a big fan of family sports car. A sports car for me is a one driver, one passenger car:p

hehe, I went with my brother once and I testdrove the e90 M3, the thing is a f***kin monster on the roads!! But I was shocked coz I thought it would be waaayyy smoother than it is! I also drove the 997 S 2006 and let me tell you this, now I understand why is porsche such an expensive car and If I had to choose I would definitely go for the 997. Its an unbelieavable experience, wow, better than goin out with paris hilton:p

 

Et ben oui, on a le droit de planifier;) enfin, un gars honnete:p

Link to comment
Share on other sites

How would you know ? I heard a couple of good things about going out with her ;) (forget it.. it was just a joke... don't want people to start speculating on some non-sense) lol.

 

1- U get to drive her half a mil SLR

2- U laugh ur *ss out because of how stupid she is,

 

P.S: for hilton's fans, dont start a debate:p

 

And E92M3, you gotta go to Mercedes Benz on decarie, they have an SLR in their showroom:p

Link to comment
Share on other sites

J'aime beaucoup Porsche mais à cause de leur lien avec VW :P , j'ai toujours préféré BMW, même si c'est une coche en dessous au niveau sportif...mais à moins d'avoir une piste pas loin de chez toi, même une M3 tu pourras pas l'exploiter à son plein potentiel...donc la décision revient au prestige que tu veux..

 

J'ai vu une SL65 noire vla 2 semaines....SICK....95% du monde savent même pas ce que y'a sous le capot :D

 

T'é chanceux d'avoir pu conduire tout ça...:cool: J'ai parlé à mon dentiste dernièrement à propos de $$$ et ça m'a surpris à quel point c'est badass. Mais personnellement, j'aurais pas pu faire ça. Les caries..ish ;)

 

http://www.caranddriver.com/reviews/comparison_test/coupes/2008_bmw_m3_vs_2009_nissan_gt_r_vs_2008_porsche_911_turbo_comparison_test

Link to comment
Share on other sites

hehe, U know whats sad, some cars are reallllyyyy under estimated!! Like some people dont know the difference between an M3 and 3 series, okay they realize there is a difference in the shape but they dont know whats under the hood!!! I had this one girl tellin me once <<I like more the SLK, SL is large for a sports car>>!! Come on, do NOT make me lose my mind:p

 

hehe, pretty interesting article here, I read the specifications of the GT-R in nissan's website, tghe car is a monster but it looks weird, i wouldnt pay that much for that car even though the engine is a bomb!

 

Moi aussi ma voiture préférée est la BMW, mais pour les sedans et les suvs. Pour les voitures de sport, j'aimerai plus une ''tradition'' comme la Porsche.

 

Voilà countdown:

1- BMW (jeune, sportive et attrayante)

2- Audi (Classy, performante)

3- M-B (prestige and perfectionnism)

 

Sports cars: (excluding exotics)

1- Porsche

2- Audi (heard badass experiences about the RS6, R8 is not bad:p)

3- BMW.

 

Favorite cars:

1- Sports: Porsche 997, Audi R8, E92 M3, M5

2- Suvs: Land Rover Sport HSE, BMW X6 and Porscher cayenne

3- Sedans and family cars: Audi A8 (what a technology), 5 series, CLS and newly added to my list, Porsche Panamera.

 

As for how much dentist make, its not that much, and usually dentist talk too much but its enough to lease a nice car while payin the mortgage for a decent home (same as doctors).

 

Ill sent u the links of some interesting websites later, goin to gym now, gn!

Link to comment
Share on other sites

Audi commencent à être forts avec leurs voitures sports mais c'est seulement depuis quelques années et c'est grâce au $$$ de VW..BMW c'est une tradition...///M c'est sacré :cool: Et BM vont sortir dekoi dans pas long...M1?

 

Favorite cars:

1- Sports: ///M, 911 TT, GT3, F-car, Lambo....

2- Suvs: X5/6M, G55 (BADASS), ML63...

3- Sedans and family cars: B7, S63, Quattroporte...

 

BMW > Mercedes > Audi...haha j'aime pas VW/Audi!!

 

DrAA, t'as l'air d'un gars qui vient de West Island..je me trompe? :D

Link to comment
Share on other sites

are u a god or sthg?

:P

 

and yeah, Pretty awsome BMWs will come out soon. M1 is one of them:p what do u want, BMW is the best, German cars are the best and hitler rocks :P:p

 

BtW G55 is the god fo SUVs!!!! I dont know why every time i see this car, its a woman drivin it!!!!! its such a beautiful car! chapeau bas E92M3!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...